Nigeria President Muhammadu Buhari don give approval for 250,000 Meduim Small and Micro Entrepreneurs (MSME) to register dia business names free of charge with di Corporate Affairs Commission (CAC) starting from 19, October, 2020.
Dis na part of goment post Covid-19 pandemc survival intervention to support micro and small businesses to formalise dia business.
Buhari Personal Assistant on New Media Bashir Ahmad post di informate for Twitter, CAC go register 6,600 business names for 34 states of di federation.
But Abuja go get 7,906 Lagos 9,084 and Kano state go 8400.
How to apply and benefit from the free registration
- Di free registrations will start on di 19th October 2020.
- You go need to log on to di CAC website for: www.cac.gov.ng
- From dia, info ontop di page go direct you to wia you go see di names of di Aggregators wey goment don appoint to receive a0pplications from interested persons.
- You go need three (3) Proposed Names
- Two (2) Passport sized photographs
- Valid Means of Identification
- Phone Number/Email address